Wat nu gebeurt in Gaza is een schande voor de mensheid! Waar is de moed, empathie en menselijkheid van zij die iets kunnen bijdragen om dit een halt toe te roepen!? Het moet stoppen, onmiddellijk, punt! Dank u!

Related Posts
J’accuse van Kaat Arnaert
02.09.2025
J’accuse van Paulien De Muynck
02.09.2025
